Jak prowadzić firmowego fanpaga?

ożna się przeliczyćKoszty prowadzenia promocji firmy w...internecie mogą być różne. Nie jest sztuką przeinwestować w tym zakresie - można wydać nawet kilka tysięcy miesięcznie, ale nie uzyskać odpowiednich rezultatów sprzedażowych

Jak prowadzić firmowego fanpaga? social media cennik
Wykorzystaj social media do tego, żeby pozyskać nowych klientów. Wejdź na lepszy poziom kontaktu z klientami, zadbaj o znaczenie twojej firmy w internecie. Chcesz wiedzieć więcej?

Można się przeliczyć

Koszty prowadzenia promocji firmy w...internecie mogą być różne. Nie jest sztuką przeinwestować w tym zakresie - można wydać nawet kilka tysięcy miesięcznie, ale nie uzyskać odpowiednich rezultatów sprzedażowych. Warto uważać zwłaszcza na kwestie związane z mediami społecznościowymi - na szczęście już napompowane oczekiwania zaczynają przygasać, ale moda na firmowy fanpage kosztowała niektóre firmy zbyt dużo. Warto w to w ogóle inwestować?Warto. Ale podtawą jest dobrze dobrana strategia!


Kto powinien prowadzić twój firmowy fanpage?

Bardzo dobre pytanie. Warto inwestować w outsourcing promocji firmy w mediach społecznościowych, czy też może lepiej zrobić to samodzielnie? Małe firmy są zazwyczaj zarządzane w ten sposób, że właściciel robi jednocześnie kilka rzeczy - jest menadżerem, specjalistą w swojej dziedzinie, księgowym, itd. Tacy przedsiębiorcy mają naprawdę dużo na głowie, więc mogą zwyczajnie nie wygospodarować czasu na samodzielną promocję w kanałach SM. No i - mogą nie mieć pojęcia w jaki sposób to zrobić, i czy to będzie dla nich dobre rozwiązanie. W takim wypadku zdecydowanie się na skorzystanie z usługi zewnętrznej firmy może się bardzo opłacać. Wszystko zalezy od budżetu oraz od tego, co właściwie chcemy osiągnąć promując swój biznes za pomocą social media.


Dobre dla każdego?

Social media jest dla wszystkich? Jest część prawdy w tym stwierdzeniu, ponieważ jeśli masz małą firmę - prowadzenie działań promocyjnych w mediach społecznościowych może się opłacać. Jeśli masz średnią, lub dużą firmę to obecność na platformach społecznościowych będzie dobrze widziana przez klientów (zarówno obecnych, jak i potencjalnych). Jednak nie każdemu można polecić ten sposób promocji.



© 2019 http://lisaferrera.wroclaw.pl/