Taxi- czego jeszcze nie wiesz o taksówkach

sobie koniecznie przed wyjazdem.Przejazdy na lotniska, długie trasy i transferyTaksówką nie jeździ się jedynie po mieście, jak mogłoby się wydawać. Często zdarzają się również trasy między miastami, albo na lotniska. Z przejazdem

Taxi-  czego jeszcze nie wiesz o taksówkach Transport w nieznanym nam miejscu jest uciążliwy, a kiedy mamy ważne biznesowe spotkanie nie ma czasu na korzystanie z komunikacji miejskiej. Warto mieć numer na i wpisać go sobie koniecznie przed wyjazdem.

Przejazdy na lotniska, długie trasy i transfery

Taksówką nie jeździ się jedynie po mieście, jak mogłoby się wydawać. Często zdarzają się również trasy między miastami, albo na lotniska. Z przejazdem na lotnisko to jest to o tyle korzystne, że jest mała szansa, że spóźnimy się na nasz lot. Zapłacimy też znacznie mniej niż za postawienie swojego auta na parkingu pod lotniskiem, zwłaszcza gdy wyjeżdżamy na długo.

Dużo kursów jest też pomiędzy lotniskami, albo na lotniska zagraniczne, wynika to z kilku faktów. Nie każde lotnisko obsługuje dane kierunki i trzeba znaleźć sobie transport na inne lotnisko- czyli lot z przesiadką. Dużo ludzi wykupuje przejazdy na zagraniczne lotniska, np. w Berlinie, które obsługuje znacznie więcej lotów niż nasze lotniska.


Z encyklopedii: Historia starych taksówek- Beardmore

Beardmore Motors Ltd. ? dawne brytyjskie przedsiębiorstwo zajmujące się produkcją samochodów. Istniało w latach 1919 - 1966.

...

Skoncentrowano się na montażu samochodów osobowych oraz taksówek. Pierwszy model 11/4 wyposażono w czterocylindrowy silnik o pojemności 1486 cm3. Zastąpiono go w 1923 roku modelem 12/30 z silnikiem o większej mocy 1854 cm3. Na bazie 12/30 stworzono wersję Super Sports. Prędkość testowano na torze Brooklands.

W 1925 roku zamknięto zakłady w Anniesland i przeniesiono produkcję do wytwórni taksówek w Paisley. Wprowadzono na rynek model 14/40 o pojemności 2297 cm3. Gdy zwiększono pojemność do 2391 cm3 przemianowano go na wersję 16/40. Zarzucono montaż czterocylindrowego o pojemności 4072 cm3, a w potem również pozostałe modele osobowe.

Większe sukcesy osiągano produkując taksówki, zwłaszcza dla Londynu właśnie w Paisley już od 1919 roku. Pierwszym modelem był Mk 1 cieszący się wysoką renomą. W 1923 wszedł model Mk 2, zastąpiony z czasem mniejszym, bardziej ekonomicznym Mk3. Po upadku koncernu William Beardmore and Company spółka Beardmore Motors Limited została wykupiona i produkcję w 1929 roku przeniesiono ze Szkocji do Londynu. Wówczas wprowadzono do produkcji serię "Paramount" z modelami Mk4 (1932), Mk5 (1935), Mk6 (1936).

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Beardmore


Duża konkurencja wśród taksówkarzy

Firmy taksówkarskie muszą przyciągać klientów na wszystkie sposoby, bo przecież konkurencji na rynku nie brakuje. Wielu z właścicieli takich firm zachodzi w głowę co można jeszcze zrobić, aby więcej klientów korzystało właśnie z ich taksówek.

Pierwszym czynnikiem decydującym o wyborze firmy może być cena za daną trasę, ale nie zawsze warto walczyć z konkurencją jedynie ceną. Stan i klasa aut też jest istotna, no bo kto nie wolałby się przejechać mercedesem z 2014 roku, gdy inna firma ma mercedesa z 1994.

Dalej są wszelkie wygody oferowane na pokładzie aut: klima, płatności bezgotówkowe i inne rzeczy zwiększające komfort podróży.



© 2019 http://lisaferrera.wroclaw.pl/