Mały rozmiar reklamy, czyli to ciekawa metoda na nienachalną reklamę naszego produktu czy też marki. Dodajmy do tego ulotki, wizytówki oraz wszelkie formy marketingu i jesteśmy w domu. Reklama i druk.
Encyklopedia o offsecie bezwodnym
Offset bezwodny ? rodzaj druku offsetowego, w którym forma drukowa nie jest zwilżana środkiem zwilżającym, tj. wodą z dodatkami. Do druku bezwodnego stosowane są specjalne formy drukowe (formy silikonowe) i specjalne farby cechujące się wysokim napięciem powierzchniowym. Offset bezwodny eliminuje problemy pojawiające się w offsecie klasycznym związane z kontaktem roztworu zwilżającego z farbą drukową (emulgacja farby, utrata połysku farb metalicznych) oraz z podłożem (zawilgocenie podłoża drukowego). Umożliwia też grubsze niż w offsecie klasycznym (tj. ponad 3,5 ?m) nałożenie farby ze względu na stosowanie specjalnej formy drukowej (analogia do wklęsłodruku). Jednak koszty druku i problemy technologiczne sprawiają, że w druku offsetowym zajmuje on stosunkowo niewielką przestrzeń niszową (np. zadruk powierzchni niechłonnych)
Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Offset_(poligrafia)
Internetowe zamówienia druku
Drukarnie to nie nowość, są z nami od czasu wynalezienia czcionki ruchomej w XV w. Od tego czasu drukarni jest oczywiście coraz więcej, a sam proces druku przeszedł liczne modernizacje i zmiany. Jednak nowością ostatnio są drukarnie internetowe, które ułatwiają proces drukowania i zamawiania. Uproszczone do maksimum formularze zamówień online, połączone z wygodnymi płatnościami przez internet- wygoda na każdym kroku.
Nic dziwnego, że takie drukarnie zdobywają coraz więcej zwolenników. Cennik, realizacje i wszelkie informacje są dostępne na wyciągniecie ręki, a może raczej kursora. W przyszłości pewnie większość drukarni zdecyduje się na taka formę składania zamówień, jest to najzwyczajniej w świeci wygodne i nowoczesne.
Po co nam standardy?
Standardy w każdej gałęzi przemysłu i biznesu są ważne. Wyobraźmy sobie, że kupujemy monitor i jego wejście nie pasuje do naszej karty graficznej, mimo że ma ten sam typ. Dlatego właśnie obowiązują pewne standardy.
W poligrafii i grafice również takie standardy występują- odpowiednie definicje kolorów CMYK- kluczowe dla odpowiedniego odwzorowania barw. Określone z góry dopuszczalne formaty druku ulotek i wizytówek, tak aby były wygodne i w miarę ujednolicone. Bez standardów nawet ulotki mogłyby być kompletnie nieczytelne i wręcz odpychające.