Krótko o tym jak dobrać ofertę na pozycjonowanie dla siebie

Dodane: 31-01-2017 04:36
Krótko o tym jak dobrać ofertę na pozycjonowanie dla siebie tanie pozycjonowanie Rybnik

Pozycjonowanie stron w sieci

Strony internetowe to obecnie jedne z najskuteczniejszych metod dotarcia do potencjalnego klienta. Za pośrednictwem Internetu możemy naprawdę bardzo szybko dotrzeć do osób nie tylko z drugiego końca Polski, ale także na przykład z zupełnie innego kontynentu.

Nic więc dziwnego, że to właśnie Internet jest miejscem, w którym najlepiej możemy się zareklamować i przedstawić swoje usługi. Warto korzystać z marketingu internetowego, ponieważ dzięki niewielkim nakładom finansowym możemy odnieść pod tym względem naprawdę wspaniałe rezultaty. Stąd też naprawdę warto nieraz skorzystać z usług specjalisty od pozycjonowania stron, który sprawi, że nasza strona internetowa będzie o wiele chętniej odwiedzana przez gości.


Definicja PageRank

PageRank ? metoda nadawania indeksowanym stronom internetowym określonej wartości liczbowej, oznaczającej ich jakość.

Algorytm PageRank jest wykorzystywany przez popularną wyszukiwarkę internetową Google. Został opracowany przez założycieli przedsiębiorstwa Google Larry?ego Page?a i Sergeya Brina podczas ich studiów na Uniwersytecie Stanforda w 1998 roku. Nazwa algorytmu pochodzi nie od angielskiego wyrazu określającego stronę (ang. page), lecz od nazwiska twórcy, czyli Larry?ego Page?a. Wynik PageRank był pokazywany jest jako jedna z opcji dostępnych w pasku narzędziowym Google, sprawdzać można było go również w wielu serwisach niezależnych. PageRank wycofano powoli, w 2009 roku informację o algorytmie usunięto z Google Webmaster Tools (obecne Google Search Console). Wartość PageRank ostatnio aktualizowano w lutym 2013 roku. W 2016 roku Google całkowicie usunęło narzędzie Google PageRank z wyszukiwarki.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/PageRank


NPRS w Wikipedii

Net PR Synergy (NPRS) ? model zarządzania komunikatami PR'owymi w Internecie za pomocą narzędzi pozycjonowania (SEO - Search Engine Optimization) mający na celu promocję kluczowych elementów przyjętej strategii Public Relations w wyszukiwarkach internetowych. Metoda NPRS polega na promowaniu wybranych artykułów prasowych opublikowanych w Internecie poprzez ich aktywne pozycjonowanie w wynikach wyszukiwarek (SERP - Search Engine Results Page) metodą kontentową. Określenie NPRS definiujące działania wizerunkowe w Internecie wsparte narzędziami SEO, zostało po raz pierwszy użyte przez Wiktora W. Kammera podczas konferencji "Branża SEO/SEM w Polsce i na Świecie", która odbyła się 13 września 2008 roku w Łodzi.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/NPRS



© 2019 http://lisaferrera.wroclaw.pl/