Jak reklamować się w internecie?

Dodane: 28-03-2015 09:17
Jak reklamować się w internecie? Krótki tekst na temat metod promocji strony w internecie, takich jak pozycjonowanie rybnik oraz o kampaniach AdWords.

Czy opłaca się prowadzić fanpejdża?

Media społecznościowe to modny temat. Pisze się wiele o tym jakie dają możliwości, mówi się też o niebezpieczeństwach.

Profil na Facebooku ma prawie...każdy. Mało kto niestety zamieszcza tam treści w sposób przemyślany - zdjęcia dzieci, domów, aut, fotki z wakacji, z imprez. Lajkowanie bezsensownych treści , etc.). A coraz częściej to co umieszczamy na Facebooku, ma znaczenie w "realu". Jeśli rozsyłamy CV, bo chcemy dostać pracę, możemy zakładać, że zanim szef nas zatrudni, to przejrzy nasz profil. Czy jest się czego bać?
Jeśli nie umieszczamy wszystkiego jak leci, nie dajemy lajków zbyt hojnie, to powinniśmy być bezpieczni. Jednak każdy może dowiedzieć się co lubimy, na kogo głosujemy, jakie mamy poglądy, na co wydajemy kasę, na jakim poziomie żyjemy, jakie mamy zwierzęta/dzieci/partnerów...

To są treści prywatne. I w tej sferze powinny takie pozostać. Nie zapominajmy, że to świadczy o nas, możemy byc potencjalnie świetnymi pracownikami, ale jeśli na swojej tablicy źle wyrażamy się o swoim poprzednim pracodawcy (lub co gorsza - o obecnym) to może nam zamknąć drzwi do kariery. Tak więc - publikujmy treści w portalach społecznościowych w sposób bardziej przemyślany - to się opłaci.


W którą stronę to zmierza? Pozycjonowanie

Mam firmę, stronę www i co dalej? Czyli o tym jak wykorzystać internet w celach biznesowych. Przede wszystkim sprawdź jak radzi sobie konkurencja. Masz kilka opcji, można skorzystać ze wszystkich na raz, co powinno dać najlepszy efekt.

Po pierwsze - pozycjonowanie. Jeżeli działasz na rynku lokalnym i konkurencja nie zdążyła jeszcze docenić znaczenia wyszukiwarki Google, to nie powinno wyjść zbyt drogo. Jednak gdy słowa kluczowe mają wysoką konkurencyjność i zasięg ogólnopolski, to musisz uzbroić ię w cierpliwość bo pozycjonowanie trochę potrwa, i musisz szykować się na większy wydatek.


AdWords i SEO - promocja firmy w internecie

Oczywiste, że dobre jest to, że rośnie liczba zainteresowanych usługą firm. Za tym jednak zwiększa się również konkurencyjność w branży, co czasami wypada dość kuriozalnie. Pozycjonowanie dopisują sobie do listy świadczonych usług prawie wszyscy, którzy mają cokolwiek wspólnego z internetem. Albo i nie związanym. Bo jeszcze rozumiem firmy zajmujące się stronami, lub prowadzeniem fejsbukowych fanpejdży. Ale... Poligrafia? Naprawdę? Tak - naprawdę.

Tu jest dobry moment, żeby spojrzeć na złe strony popularności usługi. A jest nią wzrost konkurencji w Google. Firmom się wydaje, że SEO nie może być drogie. Cóż - może na jakieś naprawdę mało konkurencyjne frazy da się niedrogo. Ale takich jest już coraz mniej. Szkoda, bo prowadzi to do niezdrowej konkurencji cenowej, która tak naprawdę nie jest korzystna dla nikogo.



© 2019 http://lisaferrera.wroclaw.pl/